Što je novo od 10. lipnja 2014. godine - eGrađani

 


Od 10. lipnja 2014. svim građanima RH koji imaju pristup Internetu omogućena je elektronička komunikacija sa javnim sektorom i jedinstven pristup svim elektroničkim javnim uslugama na jednom mjestu www.gov.hr  (Osobni korisnički pretinac)

Elektroničke usluge REGOS-a postale su dio sustava e-Građani, a u skladu s time vrijedi novi način prijave u sustav.


Ako već imate Korisničko ime i lozinku REGOS-a


Svi postojeći korisnici s valjanim korisničkim imenom i lozinkom dobivenom od REGOS-a trebaju na ePASS stranici zamijeniti postojeće vjerodajnice s ePASS vjerodajnicom.

Detaljnije upute vezano uz zamjenu postojećih vjerodajnica s ePASS vjerodajnicom možete pogledati ovdje.


Novi korisnik 


Ako ste naš novi korisnik, za ulaz na e-usluge REGOS-a potreban Vam je ePass koji možete uz predočenje OIB-a i osobne iskaznice podići u poslovnicama FINA-e u cijeloj Hrvatskoj, na posebno označenim mjestima za e-Građane.


Postupak je sljedeći:


U poslovnici FINA-e popunite obrazac za izdavanje ePASS-a te ga uz predočenje osobne iskaznice (ili putovnice) predajte na šalteru u poslovnici Fine    (Obrazac za izdavanje ePASS-a - .pdf)

Za postupak registracije potreban vam je   OIB i aktivna e-mail adresa.

Kada dođete kući ili do prvog računala  na vašu mail adresu stižu zahtjevi za potvrdu lozinke, a potom (za ePass) vas vodi na stranicu https://epass.gov.hr/, gdje potvrđujete svoju lozinku.

Na ovoj stranici ne možete ništa drugo osim upravljati svojim korisničkim imenom i lozinkom, odnosno ovo nije stranica na kojoj ćete doći do dokumenata koje trebate.

Tako nakon što ste potvrdili lozinku morate otići na novu web adresu - https://pretinac.gov.hr/, gdje se nude e-usluge u sustavu e-Građani.


 
UPUTA ZA PRISTUP E-USLUGAMA REGOS-a SA ePASS VJERODAJNICOM 



Podrška za e-Građane
 
e-mail: pomoc@e-gradjani.gov.hr
 

telefon: 072 200027

 
Radno vrijeme telefonske podrške za korisnike:

radnim danom od 07:30 h do 15:30 h
 


ePASS korisničke stranice