Naslovna  >  Anketni upitnik  >  

Anketni upitnik

1. Na koji način koristite usluge REGOS-a? (označiti jedan ili više ponuđenih odgovora)
  • Putem web stranica
  • Putem ENA sustava elektroničkih usluga REGOS-a
  • Putem šaltera REGOS-a u poslovnicama FINA-e
  • Telefonskim pozivom
  • E mail-om
  • Osobnim dolaskom u REGOS
  • Poštom
2. Web stranice REGOS-a posjećujem prosječno:
  • Jednom mjesečno
  • Dva do tri puta mjesečno
  • Više od tri puta mjesečno
  • Jednom kvartalno
  • Dva puta godišnje
  • Jednom godišnje
3. Web stranice REGOS-a najčešće posjećujem zbog:
  • Informacija o Obrascu JOPPD ili R-Sm
  • Provjere stanja na osobnom računu
  • Predaje upita za elektroničke dokumente iz sustava REGOS-a
  • Pregleda statističkih izvještaja
  • Informativnog sadržaja o mirovinskom sustavu u RH
  • Ostalih razloga (navesti barem jedan razlog)
Nastavi
4. Pružaju li vam web stranice REGOS-a potrebno informacije?
  • DA
  • NE
5. Informacije na web stranicama REGOS-a su: (označiti jedan ili više ponuđenih odgovora)
  • Cjelovite
  • Polovične
  • Nerazumljive
  • Nema traženih informacija
  • Nisam pronašao/la tražene informacije
  • Ostalo
6. Jeste li zadovoljni načinom i brzinom odgovora koje tražite od REGOS-a putem e-maila?
  • Vrlo zadovoljan/na
  • Uglavnom zadovoljan/na
  • Uopće nisam zadovoljan/na
7. Informacije koje ste dobili putem e-maila su:
  • Cjelovite
  • Polovične
  • Nerazumljive
  • Nisam dobio odgovor
  • Ostalo
Natrag
2/6
Nastavi
8. Jeste li koristili e-uslugu REGOS/ENA - izdavanja elektroničkih dokumenata (Izvješće za banku i slično) putem Interneta?
  • DA
  • NE
9. Jeste li zadovoljni e-uslugom REGOS-a - izdavanje elektroničkih dokumenata?
  • Vrlo zadovoljan/na
  • Uglavnom zadovoljan/na
  • Uopće nisam zadovoljan/na
  • Ostalo
10. Koja je po vama najveća prednost nove usluge - izdavanje elektroničkih dokumenata? (označiti jedan ili više ponuđenih odgovora)
  • Značajna ušteda vremena i novca (bez dolaska i bez plaćanja pristojbe)
  • Brza i sigurna isporuka traženog dokumenta na naznačenu adresu
  • Dostupnost i transparentnost usluge
  • Ostalo
11. Koju ocjenu biste dali za novu uslugu REGOS-a - izdavanje elektroničkih dokumenata?)
  • Ocijenite kvalitetu usluge (1-5)
Natrag
3/6
Nastavi
12. Koristite li aplikaciju 'Moj osobni račun' putem web stranica REGOS-a?
  • DA
  • NE
  • Ne znam za tu aplikaciju
13. Aplikacijom 'Moj osobni račun' sam:
  • Vrlo zadovoljan/na
  • Uglavnom zadovoljan/na
  • Uopće nisam zadovoljan/na
  • Ne znam za tu aplikaciju
14. Pruža li vam uvid u aplikaciju 'Moj osobni račun' dovoljno informacija?
  • Pruža mi dovoljno informacija
  • Polovično sam informiran/a
  • Informacije su nerazumljive
  • Ne pruža mi potrebne informacije koje sam očekivao/la, molimo navedite razlog:
  • Ne znam za tu aplikaciju
Natrag
4/6
Nastavi
15. Jeste li zadovoljni uslugama koje vam pružaju djelatnici REGOS-a u središnjici na lokaciji Gajeva 5, Zagreb?
  • Vrlo zadovoljan/na
  • Uglavnom zadovoljan/na
  • Uopće nisam zadovoljan/na
  • Ostalo
16. Uslugama djelatnika REGOS-a nisam zadovoljan/na iz slijedećih razloga: (označiti jedan ili više ponuđenih odgovora)
  • Ne mogu ih dobiti na telefon
  • Ne dobijem traženi odgovor
  • Polovično riješim problem
  • Ne mogu uopće riješiti problem
  • Djelatnici nisu dovoljno uslužni
  • Ostalo
17. Kojom biste ocjenom ocijenili dosadašnji rad i kvalitetu usluga koje pružaju djleatnici REGOS-a u središnjici na lokaciji Gajeva 5, 10000 Zagreb?
  • Ocijenite kvalitetu usluge (1-5)
Natrag
5/6
Nastavi
18. Ukoliko kao korisnik usluga REGOS-a imate neke prijedloge za poboljšanje komunikacije REGOS-a sa korisnicima usluga, molimo vas da ih navedete:
Natrag
6/6