Stanje na osobnom računu

 


Stanje osobnog računa može se provjeriti preko web stranice:


 

https://www2.regos.org/regos/servlet/RegosInit.




Za to Vam je potrebna ePASS vjerodajnica koju možete osobno, uz predočenje osobne iskaznice i OIB-a, zatražiti u poslovnicama FINA-e u cijeloj Hrvatskoj.


Popis poslovnica u kojima se može preuzeti ePASS nalazi se ovdje: http://www.fina.hr/poslovnice 


Ako osiguranik (član OMF) uoči da mu je stanje na osobnom računu različito od očekivanog za to postoji više mogućih razloga pa se za dodatna pojašnjenja treba prvo obratiti svojem poslodavcu kako bi provjerio da li je poslodavac za njega uredno obračunao i uplatio obvezni doprinos II stupa, odnosno na vrijeme predao ispravan obrazac sa zaduženjima (JOPPD / Obrazac R-Sm) bez kojeg nije moguć prijenos sredstava na osobne račune.
 
U slučaju da je sve navedeno uredno obavljeno, a i dalje postoji problem, osiguranik se za dodatne informacije može obratiti REGOS-u na broj telefona 01/4898 999 ili elektronskom poštom na regos@regos.hr.


Kako bi smanjio troškove osiguranicima, REGOS je za potrebe banaka izradio novi dokument - elektronički Izvadak iz Registra, koji osiguranici mogu besplatno dobiti putem Interneta ovdje.