Reklamacije, primjedbe i pohvale

UPUTA ZA PODNOŠENJE REKLAMACIJA, PRIMJEDBI I POHVALA REGOS-u

 


Ako imate primjedbu na rad službenika na šalteru REGOS-a, reklamaciju na pogrešno unijete podatke s Obrasca R-Sm, primjedbu na stanje na osobnom računu ili bilo koji drugi problem, molimo da nam se obratite na jedan od ovih načina :

  1. pisanim putem, na adresu REGOS, Gajeva 5, 10 000 Zagreb,
  2. e-mailom na adresu regos@regos.hr,
  3. telefonom na broj 01/48 98 999,
  4. putem telefaksa na broj 01/48 98 903.

Ukoliko primjedbu ili reklamaciju podnosite pisanim putem, obvezno navedite telefon  ili  e-mail za kontakt, te opis problema.

Također, bit će nam drago primiti i pohvale na naš rad, jer je zadovoljstvo korisnika usluga REGOS-a naš osnovni cilj.

Za sva pitanja, nejasnoće ili probleme obratite se našem Pozivnom centru na telefon 01/48 98 999, svaki radni dan od 09.00 do 15.00  sati.